Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 5 april 2010

Och vinnarna är... *** And the winners are...

Tävlingen är avslutad och mannen fick äran att dra vinnarna:
Ett stort grattis till Elisa Day som vann första priset, rumsspray från Heathcote & Ivory.
Ängelasken, som var andra pris, gick till Belle Brocante design.
Annika C och Karin L vann varsin kylskåpsmagnet.
Ninnie, Petra och Kolonistan vann varsin doftpåse.
(Petra, du har ingen blogg men jag hoppas att du läser det här och mejlar mig din adress)
Grattis till alla vinnarna! Vinsterna kommer snart med posten.
The lottery is closed and the husband got the honour to draw the winners:
Congratulations to Elisa Day who won first prize, a roomspray from Heathcote & Ivory.
The angel box, which was the second prize, went to Belle Brocante design.
Annika C and Karin L won a fridge magnet.
Ninnie, Petra and Kolonistan won a scented seed bag.
Congratulations to all the winners! Your prizes will soon arrive by post.

5 kommentarer:

NinaH sa...

Grattis till vinnarna!;-)

Belle Brocante design sa...

Joehoe!!! I've won the second prize the lovely angelbox! I am realy happy today! Merco beaucoup! Congratulations to all the winners.

Annemiek (Belle Brocante design)

Malin sa...

Då får man lov att gratulera vinnarna...otroliga vinster som väntar...
Hoppas du haft en härlig påsk och kunnat njuta i fulla drag...Blåkullafärden gick bra för min del o väl hemma har det varit ett fasligt mumsande på mat o godis...
Ha det gott!

Kramar från Malin

Elisa Day sa...

Oj jag vann! Vad glad jag blir! Tack :D

Trolda sa...

Härliga bilder! =D Och GRATTIS till vinnarna!!! =D

Trolda - kramar =D