Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 17 maj 2010

A lovely stamp

Photo: A stamp by Annika Christensen, borrowed from the net, Blomsterfrämjandet

Grattis till Annika på Naturliga Ting som har fått ett eget frimärke. Hennes pensébild kommer att pryda många vykort och brev i sommar. Samtidigt har hennes och Eva Robilds trädgårdsbok "En lisa för själen" fått ett varmt mottagande. Grattis än en gång!

Congratulations to Annika on the blog Naturliga Ting who had got her own stamp. Her photo of pansies will be on many cards and letters this summer. And her and Eva Robild's garden book "En lisa för själen" (A relief for the soul) has been very well received. Congratulations once again!

4 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Hej hej!!
Vad glad jag blir...
Blir alltid lite genrad när jag ser mina bilder hos andra..
Men visst blir man glad när man ser det?
Där valde posten bra tycker jag.
För det var så det var. De fick ett antal bilder att välja på och dessa ser lite glada och busiga ut liksom.
Kram på dig
Annika

Annika Christensen sa...

Tack skkulle jag ju också skriva...
Annika

Tingeltangel sa...

Vad roligt. Det hade jag ingen aning om. Vilket vackert frimärke.

Galtholmen sa...

Javisst är det roligt! Måste nog försöka få tag i deras bok... min nyfikenhet har väckts o det känns som om jag måste ha den:-)
Vacker header du har fixat!
Kram
Ulrika