Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 26 juni 2010

Hello!

Hej! Skickar bara en liten sommarhälsning så här på midsommardagen. Jag har haft en härlig dag tillsammans med min bästa vän Lily. Vi tog en tur ut på skånska landsbygden och njöt av den soliga dagen, shoppade lite onödiga men vackra saker och fikade ute på landet. Återkommer säkert med en rapport om vad vi inhandlade!

Hello! Sending summer greetings on Midsummer Day. I have had a wonderful day together with my best friend Lily. We went for a trip out in the blue and enjoyed the sunny day, did some shopping (unecessary but lovely things) and had coffee. I will be back with a report on the shopping!

8 kommentarer:

Madame C sa...

Oj, det ser jag fram emot att läsa om, vad ni fyndade:)
Ha en fortsatt mysig helg,
Charlotta

At Lily´s ♫♫♫♫♫ sa...

Det var en härlig dag :D Tack för den min vän :D

Många kramar
Lily

Merja sa...

En tur till Skånska landsbygden låter som en dröm:)Ha det gott!

Karin A sa...

Det låter ljuvligt! Och vilken underbar blomma du bjuder på...underbar färg och form. Hoppas få se vad som fick följa med hem.

Ha en fin vecka!
Kram Karin

Lusthuset sa...

Åh...det låter ju jättemysigt och vädret visade ju bara sin bästa sida för en gång skull. Kul att se vad ni inhandlade. Ha en bra vecka. Kram!

Galtholmen sa...

Har du bytt layout...? Spännande! Skönt med härlig utflyktsdag på loppis. Här är dåligt med loppisar, men jag hoppas ändå att jag ska kunna ta mig lite tid i sommar o leta upp en i alla fall.
Kram
Ulrika

Madelief sa...

I am glad you enjoyed your Midsummer Day! It is always nice to go shopping with a friend :-)!

Temperatures in Holland are still rising. It is about 28 degrees here now. Far too hot. Hope it is a bit cooler in Norway!

Wish you a lovely summer holiday!

Lieve groet, Madelief

Trolda sa...

Åh så mysigt det låter...=D Och ser fram emot de "onödiga men vackra sakerna"...;-) Av dem kan man ju inte få för mycket utav...;-) och räkbomben såg fantastiskt god ut! =D Ha en fortsatt fin sommarvecka! =D

Trolda - kramar =D