Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 15 juli 2010

The husband's collection

När mannen får välja sina favoriter:

When the hustband pics his faves:
Louise Odier, Constance Spry
The Pilgrim, Charles Austin, Madame Boll

3 kommentarer:

Nordingården sa...

Hallå där, inte för jag sett alla men jag förstår hans val, otroligt vackra rosor! Stjärnflockan nedan är en av mina favoriter, jag har massor av den ljusare soretn hemma, och så hållbar i vas!!!

Sommarhälsningar från Nordingården

At Lily´s ♫♫♫♫♫ sa...

Ljuvlig roskavalkad!
Din man har bra smak!

Ha en skön helg
Kram Lily

Trolda sa...

Det har jag ju naturligtvis redan förstått, att DIN man har god smak...;-) Jag vurmar ju i år igen för Charles...han är smått oemotståndlig måste jag säga...;-)

Trolda - önskar en fin helg! =D