Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 8 juli 2010

More purchases

På midsommardagen var jag och Lily på Provinsen, det har jag ju skivit om tidigare. Men vi for därefter till Agdas Countryshop i Gislöv som är en outlet för Miljögårdens produkter. Här fortsatte vi att handla, kunde inte låta bli med de priserna. Jag köpte en ishink i zink och en rund vas (guldfiskeskål, tyckte mannen att det såg ut som).
After the visit at Provinsen, I and Lily went on to an outlet shop where we continued to shop. We could not help ourselves, not with those prices. I bought an ice bowl in zink and a vase in glass (it looks like a bowl for goldfishes, says the husband).
Bland inköpen fanns också den här söta lilla vasen i zink och två strutar med madonnamotiv. Det var allt jag köpte....
Amongst the purchases were a small vase in zink and two cones with Madonna pics. That was all I bought....

5 kommentarer:

Christina sa...

Roligt när man hittar något man vill ha och dessutom till rätt pris! Fina inköp!
Ha det gott!
Christina

EVA AGNES sa...

Hej Poppins!
Kul med Agdas Country Shop. Där har jag varit. Tvärs över vägen hade vi sommarhus när jag var barn. Gislöv är liksom ammmas gata för mig.
Fina saker du fick tag i där. Jag gillar strutarna med madonnorna.
Kram Eva Agnes

kullervilla sa...

Härlig utflykt ni gjort och mysiga saker som inhandlats...
kramiz//kullervilla

At Lily´s ♫♫♫♫♫ sa...

Så fint du återger du du köpt..

Ha det gott i hettan
Kram Lily

Galtholmen sa...

Ja vem kan motstå lite fåfänga när priset är överkomligt. Mycket vackert tillsammans med de romantiska blommorna.
Kram
Ulrika