Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 5 juli 2010

Rose Festival

Det här inlägget är bara ÖGONGODIS - bilder från rosdagarna på Fredriksdal i Helsingborg. Den ena efter den andra vackra rosen stod på rad. Det var en njutning att gå omkring och jag hoppas att du kan uppleva lite av tjusningen via mina foton.
This post consists only of CANDY for the eye - pics from a local Rose Festival. The lovely roses were standing on parade and it was a joy to walk around. I hope you will feel some of the pleasure through my photos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Lusthuset sa...

Oj, såååå fiiint!! Tur att du var där så jag får njuta av prakten eftersom jag inte blev färdig att åka dit...tyckte faktiskt att det var sååå varmt. Har en chans på onsdag då Sofiero vänner får en egen visning och det får jag då inte missa. Ljuvliga bilder. Ha det skönt i sommarkvällen. Kram!

Lena Kristina sa...

Vilka uinderbara njutbilder!!!!

Jag kan riktigt känna hur det doftar om dem.

Underbara bilder Fru Poppins

Kram från vita blomman

:D