Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 17 juli 2010

Time to vote

Jag hoppas att du vill vara med och rösta på årets ros i Poppins' Garden. Det är fjärde gången som mina bloggvänner röstar fram sommarens favort. Du röstar genom att välja ut en av rosorna i listan uppe till vänster på sidan. Rösta innan den 1 augusti.

I hope you will vote for The Best Rose in Poppins' Garden. It will be the fourth time my blogging friends are voting for the fave of the summer. You have to pic one rose and vote in the list at the left upper corner on this site. Vote before the 1th of August, please.

And the nominates are:

****************************


Rosa Mundi


****************************
 
 
The Pilgrim
 

****************************



Constance Spry


****************************



Louise Odier


****************************



Comtesse de Lacépède


****************************


Albertine


****************************


Madame Boll


****************************


Charles Austin


****************************

14 kommentarer:

Karin A sa...

Åh så svårt att välja. Den får jag nog lov att klura lite på för det var flera favoriter bland rosorna du valt ut. Här börja rosblomningen så smått avklinga men helt slut tar det ju inte förrän i höst...

Ha en fin helg!
Kram Karin

Elisa Day sa...

Man vill ju rösta på alla för att dom är så vackra. Ska titta igen och försöka välja ut en favorit. Kram

Lena Celine sa...

Så gøy! Da har jeg stemt!

Klemmer fra Lena

Madame C sa...

Oj, så många fina rosor och välkomponerade bilder! Det blir inte lätt att utse en vinnare här:)
Ha det gott, Charlotta

At Lily´s ♫♫♫♫♫ sa...

Det du! Det blir inte lätt...

Kramar Lily

EVA AGNES sa...

Vackra allesammans men favoriten har jag röstat på.
Kramar Eva Agnes

Trolda sa...

MEN så svårt du gör det för oss...! ;-) Vilken ROS-KAVALKAD!!! =D Och i år är inser jag att jag faktiskt har TVÅ (!) Favoriter!!! HUR att göra...? Skall man vara TROGEN den förra, eller satsa på den nya...!?! ;-) Ja, det blir verkligen till att fundera! Men sådana TREVLIGA "bekymmer" du ställer till med...tack för det! =D

Trolda - kramar =D

Agneta sa...

Hej!
Klart att du har gjort det svårt för oss att rösta då du presenterar alla rosor på ett suveränt sätt:-)
Mitt val blev efter färgen, men alla är lika vackra så här i närbild och med vacker dekoration.
Kul med en liten röstning mitt i allt väderprat..
Ha det så gott!
kramen, Agneta

Windlost sa...

I love the orange, which I think I voted last year, but this time I am voting for the pink Louise Odier. Exquisite Poppins, just glorious...

xo Terri

Trollmor sa...

Detta måste vara din vackraste omröstning, så fint du har arrangerat och fotat.
Hur ska man klara av att välja? :-)
Hoppas att du har det sommarskönt.
Kramar Trollmor

"Trold" sa...

Nu har jag,Trolda´s SAMBO, också lagt min röst! =D Och vi karlar får ju hålla ihop...;-)

"Trold" - =D

Madelief sa...

They are all very pretty, but Constance Spry is my favourite!

Lieve groet,

Madelief

Malin sa...

Louise Odier - blir min favorit i år...helt klart av personliga skäl - den var så gott som helt borta här i våras, frosten hade kapat den och det dröjde lång tid innan jag såg något livstecken från den. Nu är den dryga metern igen och har börjat blomma för fullt...En suverän ros!

Kram från Malin

Helena sa...

Constance Spry