Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 14 september 2010

Cards for Christmas

Ja, det är långt till jul men det är redan dags att tänka på julkort. De här vackra korten finns i Poppins' Garden - SHOP.
Yes, it is still a long time to Xmas but it is already time to think about Xmas cards. This lovely cards are for sale in Poppins' Garden - SHOP.

6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Det här är väl ett hösttecken om något, när Poppin börjar skriva om julen *gapskratt*.

Men du har rätt, vissa saker ska man starta i tid ;)

Stor kram

Galtholmen sa...

Usch menar du att vi redan skall spana så långt in i framtiden... vill hålla sommaren kvar, även om jag gillar hösten. Men övergången är svår, vill inte slänga sommarblommorna ännu...
Fast det var väldigt vilka fina kort du har. Måste väl oxå börja fundera på det här med jul i vår gårdsbutik.
Kram
Ulrika

Annika Christensen sa...

Visst jag det kommer en ju en jul i år också?? Så fina kort
Du måste vara föst i hela bloggvärlden med jul....
Hi hi..
Ha det gott
annika

Lily sa...

HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!

Hihihihi...någon ska vara först, och i år är det Poppins! ;-))

Ha det fint vännen
Kram Lily

Lily sa...

Ps!
Korten är underbara..

Fabulously french sa...

Love the cards that you have. I am looking forward to Noel...

Leeann x