Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 28 september 2010

Ta ställning



Det här är ingen politisk blogg och därför har jag inte skrivit något om valet även om jag förstås har följt debatten och med glädje gått till vallokalen för att rösta. Liksom många andra svenskar blev jag förfärad över att ett nytt politiskt parti tog sig in i riksdagen. Jag tror på mångfald, det goda i människan och på respekt för varandra. Därför tar jag ställning och ansluter jag mig till kampanjen Vi gillar olika.



Glöm inte att ibland tänka med hjärtat och låta din empati styra.



This is a comment about the Swedish election.

3 kommentarer:

Lily sa...

Jag vill tro på det goda i människan, och respekt för varandra!
Det är bra att du skriver om det. Människor måste våga prata..Sätta ner foten!

Hittade min badge -
"Rock against rasism"

Ha det bäst
Kram Lily

Tingeltangel sa...

Vilket fint inlägg. Jag känner inte heller att jag vill att min blogg ska vara politisk. Men som människa reagerar man på vissa saker och då känns det viktigt att uttrycka dem.

Trolda sa...

Ja oavsett "färg, form o utséende" är vi alla lika! Det är människans INRE som räknas tycker jag, INTE det yttre - alla är lika mycket värda! Och tänker man med Hjärtat blir det ett enkelt val!

Trolda - kramar! =D