Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 22 oktober 2010

The angels have arrived

Om en månad är det advent och änglarna har landat i Poppins' Garden - Shop. Här finns änglar i olika storlekar och änglar som inte bara passar till jul utan även året om.

Dessutom finns även julkort och ljus till försäljning.
It is December in just a month. The angels have arrived in my shop and there are angels not only for Xmas. I also have Xmas cards and candles.

10 kommentarer:

Lily sa...

Så söta och vackra änglar som anlänt till din shop!
Fina ljus, såna får man aldrig för många av..

Ha en fin helg
Kram Lily

Madame C sa...

Så söta! Jag kom riktigt i julstämning:)
Charlotta

NinaH sa...

Åh! Så fina! Då får man ta sig in i butiken & frossa!;-)

Annika Christensen sa...

Va är det bara en månad kvar.. vad är det du säger... var tog tiden vägen?
Fin fina änglar det kommer att bli fin julstämning hos dig precis som det brukar.
Annika

Malin sa...

Så trevliga o söta änglar o ljus...tänk att det är dags "redan" för julförberedelser o jag har faktiskt börjat dona så smått...

Kram från Malin

Randi sa...

Vilka söta änglar ... älskar änglar. Kan inte riktigt fatta att det snart är dags för julförberedelser.
Kram Randi

Harry Hilders sa...

your ahgels are breathtaking!

Fågel Blå sa...

Åh så mycket fint!
Ha en ny fin vecka!
Kram Kathrine

Trolda sa...

Ljuvliga bilder från Potsdam! Fantastisk park! Och ljuvliga änglabilder du bjuder på också...Tack för gratulationerna! =D

Trolda - kramar =D

Galtholmen sa...

Visst är det nästan svårt att tro... om en månad skall advenstljusstakar o stjärnor upp!!! Tiden går så rysligt fort o jag hänger inte riktigt med känner jag.
Kram
Ulrika