Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 5 oktober 2010

Winter inspiration

Jag blir inspirerad av Gudrun Sjödéns kläder. Så inspirerad att jag var tvungen att låna dessa foton och lägga ut dem på bloggen. Vilken härlig vinterkollektion! Jag vill ha allting men så klart sätter plånboken stopp för sådana utsvävningar.
I get inspired by Gudrun Sjödén. Very inspired, I have to post those photos on my blog. What a lovely winter collection! I want everything but of course the prices set a limit for that.


All photos from Gudrun Sjödén

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!
Den 1:a, 3:e och 6:e blev jag mest förtjust i, helst 1:an :D

Ha en fin vecka
Kram Lily

Karin A sa...

Jag älskar att bläddra i GS-katalogen. Fantastiska färger och miljöer även om jag själv inte har så mycket kläder därifrån. :)

Hoppas allt är bra med dig. Ha en härlig höstvecka!

Kram Karin

Madame C sa...

Ja, vem blir inte det!? Hennes färger och material är alltid så härligt rätt:) Förstår dig precis.
Ha det gott,
Charlotta

Madelief sa...

Very pretty clothes indeed! I like clothes with a touch of folklore and the past.

Happy day & lieve groet, Madelief

Trolda sa...

Håller med Lily (såklart...;-)) - nummer ett tilltalar mest! :) Visst längtar man lite efter "bylsiga tröjor" som värmer i höstvädret! Här är det dock somriga temperaturer igen så det får vänta ett tag till =D

Trolda - kramar =D

Malin sa...

Ja så sant så sant...jag var inne GS butik Göteborg i helgen o du milde så mycket fint (samma som i katalogen så klart).
Dilemmat är alltid att bilderna i sig är så vackra på alla vis men stämmer inte riktigt när man ser kläderna på sig själv...suck...

Kram från Malin

Annika Christensen sa...

Sveriges finaste katalogbilder har dom. De är njutbara och alldeles underbara. Synd att man har mer smak än pengar.
annika