Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 14 november 2010

Count-down

Det har varit en helg utan en massa "måsten" så jag har hunnit att pyssla lite. Jag har ett nytt arbetsbord som jag äntligen hade tid till att inviga. Härligt med en stor rejäl yta!
Eftersom det närmar sig första advent börjar det klia i fingrarna att få börja dekorera. Vackra ljus och jul hör ihop, eller hur? De här ljusen ska jag ha framme i år. Om du också vill ha det, så finns de till försäljning i Poppins' Garden - Shop.
Ha en bra vecka! Nu börjar vi räkna ner till advent.
It has been a week-end without a lot of things that had to be done so I have had time to be creative. I have a new desk that I used for the first time. It is lovely with a huge empty area!
Since Advent soon will be here I feel it is time to start decorating. Beautiful candles and Christmas go very well together, do they not? I will have these candles as decorating this Christmas.
Have a nice week. It is time to start the count-down for Advent!

7 kommentarer:

Växthusmadam sa...

Visst är det härligt att det börjar närma sig advent!
Växthusmadam

Malin sa...

Så sant som det var sagt...nu går det mot advent o det kliar i pysselfingrarna här också...Tack o lov att vi har den här tiden mitt i mörkret!
Pyssla lugnt!

Kram från Malin

Madelief sa...

Dear Poppins,

Your candles and cards look very pretty! It must be nice making all those beautiful things. Wish I had more time!!!

Lieve groet & happy evening!

Madelief

Tingeltangel sa...

Så vackra saker du har gjort! Helt underbara. Jag erkänner att jag också ser fram emot advent.

Galtholmen sa...

Ja nu börjar det bli dags... åh det är så underbart, har liksom längtat efter den här tiden. Har redan börjat smyga in en massa ljus o mys. Men det blir ju lite extra när stjärnor o stakar åker fram.
Kram o ha det underbart - Ulrika

Trolda sa...

visst är det en mysig tid vi har framför oss nu med pyssel, ljus o mys! o så härligt med ett arbetsbord!=D ljusen är jättefina!

Trolda - kramar =D

brii sa...

usch, det är jättelänge sedan jag var i Sverige till jul :(
saknar det mycket.
vad gör jag då?
kopierar dej!!!
baciussss
brii