Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 28 november 2010

The first Sunday in Advent

Första advent! Vi firade redan igår (lördag) med en trevlig familjemiddag på restaurang. Idag åker mannen och jag till vänenn Lily för att dricka adventskaffe. Vi hinner också ta en sväng på julmarknad. Det har snöat ordentligt och julstämningen har redan anlänt.

The first Sunday in Advent! Yesterday (Saturday) we celebrated with a family dinner in a restaurant. Today I and the husband will visit my friend Lily for Advent coffee. It has been snowing a couple of days so the Xmas feeling is already here.

7 kommentarer:

Malin sa...

Önskar Dig också en trevlig 1:advent o visst är det mysigt med detta vita landskap men lite väl mycket av "det goda" här hos mig...det vräker ner ännu...
En vacker bild du ger oss...

Kramar från Malin

Lily sa...

Härlig bild!
Tack för en härlig eftermiddag :)
Kram Lily

Tingeltangel sa...

Vilken vacker adventsljusstake. Tänk att det verkar vara snö över hela landet redan.

NinaH sa...

Advent- särskilt första- är en härlig tid! Och så mysigt ni firat er!

kullervilla sa...

Vacker ljusstake och så mycket julblommor du har redan...riktigt mysigt...
kramiz//kullervilla

Trolda sa...

Åh så mycket fint pyssel du gjort!!! Hyacinter o amaryllis - underbart! =D Ljus i ert hus - härligt! =D Och KAFFE hos Lily - MYSIGT!!! =D och visst är det lustigt med MÄN och dessa "årets bedrifter"...;-)

Trolda - kramar =D

Annie - Annalunda sa...

Många kramar i adventstid till dig från mig!