Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 4 januari 2011

Beat the drum for 2011

Slå på trumman för 2011... Det nya året är äntligen här!
Vi firade in det nya året i Köpenhamn och det var ett bra sätt att börja 2011. Från första parkett vid Rådhustorget beskådade vi fyrverkeriet klockan tolv. 
Under dagen hann vi med att gå på reorna även om vi inte direkt handlade något. Den här lilla trumman fick i alla fall följa med hem till Sverige.

Beat the drum for 2011... The New Year has arrived!
We celebrated the New Year in Copenhagen and it was a great way to start 2011. At twelve o'clock we were at the great town square, looking at the fireworks.
During the day we had time to visit the shops and the big sale. We did not really buy anything except for this little drum.

8 kommentarer:

Trollmor sa...

Vilken söt liten trumma, en virvel på den för det nya året :)
Önskar dig ett härligt 2011.
Många kramar Trollmor

EVA AGNES sa...

n att fira Nyår i min favoritstad, Köpenhamn.
Söt trumma di fick med dig hem.
Ha nu ett riktigt bra år, Poppins.
Kramar Eva Agnes

Annika Christensen sa...

Vad härligt det låter jag säger som Trollmor en virvel för 2011.
Ha det gott
Annika

Trolda sa...

Jag har för mig att ni även var i Köpenhamn på nyår förra året också!?? Kanske en blivande tradition!? Låter hur som helst väldigt mysigt att fira in det nya året i dejliga Danmark! =D och trumman var för söt =D

Trolda - kramar =D

Hanna sa...

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

Galtholmen sa...

ja nu drar det igång!!!! Det är bara att hänga med o förverkliga alla dessa drömmar som vilat ända till nu.
Kram Ulrika

Malin sa...

Vilken söt trumma!!!
Kan tänka mig att Nyår i Köpenhamn är suveränt och stiligt - Flott...
Det känns bra att vi börjar komma en bit in i januari o det känns som vi haft helg en lång tid nu!

Kramar från Malin

Lily sa...

God fortsättning på 2011 :)
Så söt och vacker liten trumma :)
Köpenhamn var väl extra vackert i år, i sin vita skrud..
En gemytlig stad :)

Ha det gott
Kram Lily