Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 6 januari 2011

Old magazines boxes - like new ones!

Tre ganska tråkiga tidskriftssamlare fanns i mitt förråd. En släkting till mig hade snickrat ihop dem för många, många år sedan men jag har aldrig tyckt om dem. Nu behövde jag ett par för att samla tidningar i och för att pigga upp dem, klistrade jag fast dekorationspapper på framsidan. Genast blev de trevligare och jag kunde få undan lite av tidningarna som bara låg på hög.
Three quite dull magazine boxes were in my storage. For many, many years ago an elderly relative to me made them but I have never liked them. Now I needed some for collecting magazines and I tried to fresh them upp by pasting decorations paper on them. It worked and I managed to tidy up a bit among the magazines.

9 kommentarer:

Grønn fryd hos Monique - sa...

Forandring fryder, som vi sier her! Dette ble riktig dekorativt og bra!

Lily sa...

Jag gillar återbruk :)
Kram Lily

Trolda sa...

De blev ju riktigt fina nu!!! =D Gillar det där gammaldags mönstret med luftballonger....härligt! =D

Trolda - kramar =D

Moa sa...

Det var snyggt.. =) gillar jag och jag fick genast lite inspiration.. fina papper och gamla tapeter är ju sånt som jag sparar på för utifallatt.. *smile*.. Ha en härlig söndag, kram/Moa

NinaH sa...

Vilka bra tidskriftssamlare- som du nu gjort så fina!
Ha fortsatt god fortsättning på det nya året!

Tingeltangel sa...

Så fina de blev. Pappret är helt underbart vackert!... God fortsättning på det nya året.

Galtholmen sa...

Som nytt!!! Härligt när man kan använda gammalt o göra det så fräscht. Väldigt snyggt!
Kram Ulrika

Malin sa...

Väldigt vackert papper du har klätt dom med...Jag har lite svårt för tidskriftssamlare men de är en nödvändighet så varför inte göra dom vackra för ögat!

Kram från Malin

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Gusså snyggt, jag nästan föll i marken, för jag är svårflörtad. Kan du tipsa var man köper så snyggt papper??
Kram Hillevi