Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 19 januari 2011

Window shopping

Efter en hård dags arbete är det skönt att komma hem, sjunka ner i fåtöljen och koppla av. Jag orkar inte springa omkring i affärer, en tur till IKEA i lördags höll på att knäcka mig. Var alla andra där också? För många människor, för varmt och utbudet inspirerade inte alls. Nej, det är nog bättre att fönstershoppa lite på reorna nätet. Här behöver man inte trängas i alla fall...

After a hard day at work it is nice to come home, take a place in the armchair and just relax. I do not have the energy to visit the shops, a trip to IKEA this Saturday nearly killed me. Was every one there? Too many people, too hot and nothing inspiring. No, it must be better to stay home and make some window shopping on the sales on the net. No crowd guaranteed ..






10 kommentarer:

Tingeltangel sa...

Ja, tack. Jag skulle kunna köpa alltsammans. Om jag bara hade plats.

Anonym sa...

Härlig fönstershoppning, långt mycket bättre än att trängas på IKEA..
Kram Lily

Linda Lunda sa...

Så vackra ting!!!
Inget minimalstiskt eller kalt eller så... skönt!

Madame C sa...

Åh, du milda vad mycket fint du hittat! Ska titta in på många av de där ställena:)
Ha det gott!

Merja sa...

Så många fina bilder du bjuder på! Allt passar hos mig:)
ha det gott!

Madelief sa...

Beautiful pictures full of inspiration! The top ones are my favourites.

Lieve groet, Madelief

Trolda sa...

Håller med dig helt angående shopping-trängseln...och speciellt efter jobbet orkar man bara inte! Nu är jag ju mamma-ledig men jag drar mig ändå för att åka till stora shopping-centra, mycket hellre då en tur på stan o fönstershopping där med tillhörande fikastund på ett mysigt litet cafe´! =D Fin-fina grejor du bjuder på hur som helst!Gillar den lilla "hyllan" med korgarna allra bäst! =D

Trolda - önskar dig en LUGN shopping-fri helg! ;-)

NinaH sa...

Läckra tips!! Dom tackar man för!;-)

Malin sa...

Ja fönstershopping är klart mycket trevligare...jag har faktiskt inte besökt en enda rea i år...Trivs inte med att knö med alla o eftersom jag inget särskilt behövde så slipper jag gärna. Däremot ska jag på bokrean när den startar...
Så mycket vackert du "fönstershoppat" via datorn o det räcker perfekt för mig!

Kramar från Malin

Lizette sa...

hej hej.
jag är en ny följare av din blogg, som passar mig perfekt.
ha en bra dag...