Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 10 april 2011

Making fabulous plans

Fantastiska planer smides just nu. Lite längre fram i vår tar vi bilen över till England! I två veckor ska vi åka omkring i södra England och besöka slott och trädgårdar. Nu gäller det bara att välja från vår lista vad vi ska hinna göra. Önskemålen är fler än vad vi kommer att hinna med. Vad jag längtar... det kommer att bli en fantastisk resa!

We are making fabulous plans right now. In a few months we are going to take the car to Britain! For two weeks we will drive around in the south of England and visit great houses and gardens. First we have to choose from our list what we will do. Our wishes are more than we will have the time for. I am longing... it will be a fabulous trip!

5 kommentarer:

Karin A sa...

Åh så härligt det låter! :) En del av nöjet med resor är ju att sitta hemma och planera dem.

Grattis i efterskott till fyra år med bloggen. Jag är dålig på att kommentera här inne men gillar verkligen din blogg!

Ha en fin vecka!
Kram Karin

Trolda sa...

Ååååååh så UNDERBART!!! Vilken RESA!!! Det finns ju så OTROLIGT mycket vackert att se där...och all denna ROMANTISKA bygd!!! "Suck"!!!!! =D Förstår VERKLIGEN att ni längtar!

Trolda - kramar =D

tant Hannele på Hisingen sa...

Anna Larås bok är jättebra, speciell när man besökt många av trädgårdarna ;)

NinaH sa...

Åh! Får jag följa med i handskfacket om jag gör mig liten som en pyssling?!;-) Nå... hm....;-)
Men en så´n resa är verkligen min dröm! Har "bara" besökt några enstaka trädgårdar i området- vill göra en längre tur. Jag håller på att bearbeta maken till samma tankar!!;-)
Ha det så trevligt med den fortsatta planeringen!! Och framförallt: på själva resan förstås!;-)

Lily sa...

Spännande!!! Förstår att ni längtar..Dröjer inte länge nu..

Ha en fin solig helg
Kram
Lily