Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 5 april 2011

Poppins' Garden turns four years

Poppins' Garden fyller fyra år!
Jag firar med att köpa några blommor till mig själv. 

På fyra år har jag skrivit 615 inlägg. När jag döpte bloggen till Poppins trädgård var min tanke att jag skulle fylla den virtuella trädgården med allt möjligt. Här skulle mina olika inressen få växa och förhoppningsvis blomma. Och jag tycker nog att det har blivit så. Det som vuxit mest är fotograferingen. När jag började blogga hade jag lagt fotograferingen på hyllan sedan flera år och ägde ingen digitalkamera. Men lusten att få lägga ut egna foton gjorde att jag skaffade en kamera och sedan var jag fast igen.
Poppins' Garden turns four!
I celebrate by buying some flowers.

During four years I have published 615 post. When I decided to call the blogg for Poppins' Garden my aim was to fill the virtual garden with all sort of things. Here would my different interests grow and hopefully bloom. And I must say it has turned out that way. The hobby that has growned the most is photographing. When I started the blog I had not been photographing for several years and I did not have a digital camera. But I wanted to publish my own photos so I bought a camera. Since then I am devoted to it.

10 kommentarer:

Liane sa...

grattis till dina 4 år, din blogg är helt underbar =)

Lily sa...

Grattis på 4-årsdagen! Härlig bukett du köpt dig!
Kram Lily

Tingeltangel sa...

Grattis på bloggfödelsedagen! Vi är ju blogg jämngamla och jag är glad att jag fått följa dig hela tiden. Tycker så mycket om din blogg och dina fotogtrafier. Kram.

Annika Christensen sa...

Grattis till det!
Fin bukett det gjorde du rätt i.
Ha det gott
Annika

♥ Hannele på Hisingen sa...

Grattis! Jag kommer på tårta ;)

Trolda sa...

GRATTIS!!! Hipp, Hipp, HURRAAAA!!!! =D Och tänk att du startade så här på Våren...såklart! Med Rosor på gång, med spirande vårlökar och med LJUSETS återkomst! Ett LJUS i blogg-världen är du - kära och rara Poppins!!! =D

Trolda - med grattis-kramar!!! =D

Lusthuset sa...

Jättemycket GRATTIS!! Din blogg har alltid varit härlig att följa. Vi började nog ungefär samtidigt och det är nästan så man tycker att man känner varandra. Vet vad du gillar, lite om hur du bor och dina intressen....tänk så roligt och ändå kan jag ha gått förbi dig någonstans utan att veta stt det var du. Ha nu en skön helg och sköt om dig och din blogg. Kram!!

Malin sa...

GRATTIS!
Tänk vad tiden går fort undan och jag har skrivit på min blogg ungefär lika länge (med vissa avbrott)...funderar ibland på varför jag fortsätter men faktum är att bloggandet ger så mycket tillbaka...samhörighet, inspiration, lust...mm...
Din Blogg är superb och det är alltid spännande att kika in och se vad du grejat med sen sist...alltid nya vinklar och funderingar...

Kramar från Malin

Bente Bing sa...

Gratulerer med fire bloggår! Du har en nydelig blogg og bildene er som små smykker. Lykke til med fortsettelsen:-)

Italian Girl in Georgia sa...

Hello Poppins!

Happy Blog Birthday to you! I for one am so glad that you have a digital camera! Your work is beautiful.

Ciao bella,
Suzanne