Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 11 maj 2011

Dining out

Flera härliga dagar med sol och värme! Det är mycket som ska fixas och donas både inomhus och i trädgården dessa dagar men det finns också tid till att sitta på altanen och äta gott. I helgen har vi festat på sparris. Mums!
There has been several days with sun! There are a lot to do both inside and out in the garden but there is also time to sit down on the veranda and enjoy a good dinner. We have had a treat on asparagus. Yummie!

6 kommentarer:

Trollmor sa...

Det är underbart ute nu. Allt har sådan kraft så det känns som om att det växer lite till medans man kikar på något annat för ett ögonblick.
Och visst smakar det gott utomhus :-)
Tack för din omtanke om Vargen.
Stor kram, Trollmor

Trollmor sa...

Vi skakade visst tass samtidigt :-)
Sitter och ler här.

Malin sa...

Här drog det in ett rätt mäktigt åskväder runt 17-tiden idag...Plötsligt slet vinden i allt den kom åt och regnet vräkte ner...Det kändes verkligen som sommarregn och efteråt så luktade det helt troligt gott där ute...
Sparris är vansinnigt gott och jag kan inte äta mig mätt på dessa knoppar...de hör denna tiden till...o visst är det en perfekt tid att vara sjukskriven på...kan inte vara bättre på den fronten!

Kramar från Malin

Anonym sa...

Mysigt och härligt att äta gott ute..
Kram Lily

Rainbowforester sa...

Tack för titten inne hos mig lycka till om du fastnade för något!
Visst är det helt underbart att kunna sitta ute och äta, och bara njuta!
Härliga bilder!
Kram Katarina

tindra lite mera sa...

Tack för titten inne hos mig lycka till om du fastnade för något som jag har ute på tradera!
Visst är det helt underbart att kunna sitta ute och äta, och bara njuta!
Härliga bilder!
Kram Katarina
ps. jag var så glad att jag fått en kommentar så jag råkade sända iväg en kommentar till dig,fast med min dotters konto i google,så ta bort den kommentaren är du snäll ds