Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 11 juni 2011

Back again

Hej! Ni undrar kanske om jag befriade mig själv så pass mycket att jag likt Mary Poppins flög iväg med mitt paraply? Ja, på sätt och vis gjorde jag det. Mannen och jag har varit över i England i två veckor. Vi har kört omkring och sett massvis av intressanta platser och upplevt mycket. Vi kom hem bara för någon timme sedan. Innan jag börjar berätta om våra äventyr, måste jag tanka ner och sortera alla mina foton och alla intryck måste bearbetas. Men jag återkommer snart med berättelser från de engelska vägarna.

Hallo! Maybe you are thinking that I liberated myself and like Mary Poppins flew away with my umbrella? In one way I did. The husband and I have been to England for two weeks. We drove around and we saw a lot of interesting places and experienced a lot. We just arrived home a few hours ago. Before I start telling about our adventures, I have to look through my photos and work on all impressions. But I will be back soon with tales from the English roads.

10 kommentarer:

Madelief sa...

Love to hear where you have been to in England. Good luck unpacking your suitcases :-)!

Madelief x

Lily sa...

Välkomna hem! Spännande att se och höra berättelser från er resa..
Kram Lily

Moa sa...

Så spännande med en så lång resa runt.. ja jag väntar "of course" på fortsättning =).. välkommen hem förstås oxå.. Moa

Trollmor sa...

Välkommen hem!
Ser fram emot fortsättningen
:-)
Ha en skön söndag.
Kram Trollmor

Lusthuset sa...

Vilken himla tur att du inte flög bort på västanvinden. Ser fram emot dina rapporter. Välkommen hem får man väl också säga!! Kram!!

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Avundsjuk :)

Lily sa...

Absolut tycker jag att du ska göra det! Det är bara att titta in :)
Kramiz Lily

Karin A sa...

Hihi, ja det är riktigt lustigt att vi reser ungefär samtidigt och till ungefär samma platser. :) Kanske gillar du som jag inte att resa mitt i sommaren? Jag ser fram emot att se fler bilder och läsa mer om er resa. Själv fotade jag inte så mycket eftersom det var en jobbresa. Men något mer inlägg blir det nog!

Kram Karin

Tingeltangel sa...

Det låter som en underbar resa. Jag ser fram emot att få se vackra bilder från England och läsa om era äventyr.

Trolda sa...

Åh så härligt det låter! =D England är så underbart - ser fram emot dina fantastiska reseskildringar när du "landat" lite...:)

Trolda - kramar =D