Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 3 augusti 2011

Scotland in Trust

Scotland in Trust är en tidning som ges ut av The National Trust for Scotland. I senaste numret, sommaren 2011, finns en artikel om rosträdgårdar i Skottland. Och jag har fått ett foto av Louise Odier publicerat i anslutning till artikeln (se nedan). Jättekul!
Scotland in Trust is a magazine for The National Trust for Scotland. In the latest edition, summer 2011, is an articel about rose gardens in Scotland. And I have contributed with a photo of Lousie Odier. Fun!

4 kommentarer:

Madelief sa...

Congratulations! That is such an honour. Louise Odier is a beautiful rose.

Lieve groet, Madelief

Lily sa...

Åh, vad kul! Grattis :)
Det är en vacker ros..
Kramar

Merja sa...

Jätte kul. Grattis!!

Bente Bing sa...

Gratulerer! Det da også et flott bilde og en vakker rose. Jeg har også den i min hage, men ikke så fin som på ditt bilde, den var usedvanlig flott!