Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 1 september 2011

Summer is over


Just nu är det mycket arbete och långa dagar på jobbet. Helt plötsligt är det höst och sommaren verkar vara över. Men jag har fortfarande lite somriga rosbilder att visa. Som fotot på A Shropshire Lad tillsammans med några saker som jag köpte på Rosdagarna på Fredriksdal i början av juli. Oj, vad det känns länge sedan nu...

Right now it is a lot of work and long working days. Suddenly it is autumn and the summer seems to be over for this year. But I still have some rose pictures taken this summer to show you. Like this photo of A Shropshire Lad together with some things I bought on a Rose show in July. Oh, it seems like a long time ago...

4 kommentarer:

Merja sa...

Ljuvlig bild! Gillar inlägget tidigare med:)
Ha det gott!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag håller med dig...när jag tittar på bilder som jag tagit i sommar känns det som evigheter sedan...konstigt?! Vilken vacker bild du visar, så fina samstämda färger och vacker text.

Önskar dig en fin fredag!
Kram,
Regina

Karin A sa...

Den som spar han har! Härligt somriga bilder du bjuder på. Jag jobbar också långa långa dagar nu. Hoppas du snart får lite mer tid!

Kram Karin

Lily sa...

En av mina favoriter!
Jättevacker bild..
Ha det gott
Kram Lily