Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 30 oktober 2011

Beautiful autumn

Idag känns hösten mörk eftersom vi återgick till vintertid. Vädret har varit grått och fuktigt. Därför tar jag fram några bilder som jag tog bara för någon vecka sedan. Då visade sig hösten från sin bästa sida: sol, vindstilla och underbara färger!

Nu längtar jag efter advent så jag kan mysa i mörkret.
Autumn feels very dark today because we turned the clock back from "summer time". The weather has been very grey and wet today. So I have picked some photos that I shot a week ago when autumn was on top: sunny, no wind and lots of lovely colours.

Now I am longing for Advent.




4 kommentarer:

Julia C. sa...

Oh...I love your pictures the trees look so beautiful...Enjoy your autumn, Julia C.

Liane sa...

Härliga bilder, hösten har verkligen varit färgstark men nu kommer den lite blöta, fuktiga och kalla delen av hösten men snart är advent här och lyser upp i mörkret.

Trolda sa...

Hösten är vacker - men nu har den vackraste perioden i den försvunnit...och nu längtar vi efter ljusets tid advent! =D

Trolda - kramar =D

Tingeltangel sa...

Åh, så vackra bilder. Det är hösten när den är som vackrast.... Jag tycker det är skönt att det är lite ljusare igen på mornarna nu när vi ställt om klockan.