Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 12 november 2011

Autumn rose

Charles Austin fortsätter att ge mig rosor fast det är november. Några tända lyktor, en vas med rosor och det är genast mysigt! Trots höstmörker och kalla nätter.

Charles Austin keeps giving me roses though it is November. Some lit lanterns, some roses and it feels cosy! In spite of the autumn darkness and cold nights.

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är fantastiskt och det är inte utan att man blir lite konfunderad över naturens nyckfullhet!

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Madelief sa...

Your roses look beautiful! In my garden all the roses have gone to sleep.

Happy weekend!

Madelief

Lily sa...

Mysig bild!
Härligt att ni ännu kan njuta av rosorna :)
Om jag inte minns fel, hade vi snö vid den här tiden förra året!
I år är inget sig likt..

Ha en fortsatt härlig helg
Kram lily

Lusthuset sa...

Hos mig är det Crocus Rose som blommar oförtrutet....så vacker! Rena fönster är härligt....Maken sponsrar en fönsterputsare (HIF kompis) och det tackar man ju för. Fort, rent och fint blir det. Ja du nu är det snart dax att tänka Advent igen...så fort det går. Ha en skön vecka. Kram!!

Trolda sa...

Ja jag säger då bara det...denna FANTASTISKE Charles!!! ;-) Vackert, o mysigt!

Trolda - kramar =D