Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 20 november 2011

Time for Xmas tables

Traditionsenligt bjuder Kunglig dansk in till julfest i december. Deras utställning med dukade julbord lockar mängder som vill ha inspiration eller bara njuta av allt det vackra. Jag hoppas få tid att åka över för se juldukningar men tills dess får jag nöja mig med att titta på de vackra bilderna.
The Royal Copenhagen invites every December to a Xmas feast. The exhibition with laid Xmas tabled attracts in abundance. People want to get inspired or just enjoy the beautiful tables. I hope to get the time to go there but meanwhile I have to be content with these lovely photos.


1 kommentar:

Trolda sa...

Vilka fantastiska dukningar de bjuder på! Hoppas att man någon gång kan komma sig ner dit för att kika och njuta av julefrid och tid! =D

Trolda - kramar =D