Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photographs, please contact me.

lördagen den 3:e december 2011

Here is the bling-bling!

Jag höll ju adventljusstaken enkel.... Men lite bling-bling behöver man ju i vintermörkret, eller hur? Så här är det: ett datumljus har fått sällskap av både glitter, silver och pärlor. Ljuset inhandlades på Boningshuset, en mysig inredningsaffär på en riktig skånegård, mellan Eslöv och Landskrona.

I kept my Advent candles in a simple way... But I do need some bling-bling in the dark winter, do I not? So here it is: a candle with december dates has got some company with glitter, silver and pearls. I bought the candle at a cosy shop, right out in the country side.

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jamen glitter och glamour hör ju också till=) Var i Stockholm igår och såg Stenbecksgranen, det var bling-bling på högsta nivå=)

Önskar dig en fin andra advent!
Kram,
Regina

Madelief sa...

Your bling bling looks wonderful and your cake delicious!

Have a lovely day,

Madelief x

Trolda sa...

Ja men visst är det både KUL och VACKERT med "blong-blinget"!!! =D Stämningsfull och härlig bild! =D

Trolda - kramar =D

Annika Christensen sa...

Härligt med lite lite bling-bling.
Jag har också skaffat lite.
Fast du har fått till det lite finare än mig.
Ha en skön helg
Annika