Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photographs, please contact me.

fredagen den 23:e december 2011

Poppins wish you a Merry Christmas

Jag önskar alla en God Jul! Jag hoppas att det blir en lugn och fridfull helg.
Här kommer en kavalkad av bilder från mitt julhem.

I wish everyone a Merry Christmas. I hope it will be a peaceful holiday.
Below follows a cavalcade of photos from my Christmas home.

















9 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Vilken vacker julhälsning!
Vet ingen som kan duka så fin som du.
Stor julkram till dig
Annika

Lusthuset sa...

Jag önskar dig en helt underbar julhelg. Skön saker har du ju omkring dig. Kramar!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så underbart vackert du har pyntat ditt hem och vilken ljuvlig julstämning du delar med dig=)

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!
Varma kramar,
Regina

Merja sa...

Önskar även dig en God Jul! Änglarna jag beställde hänger så fint här hemma nu:)

Trollmor sa...

Så stämningsfullt och vackert hemma hos dig.
Önskar dig och din familj en mysig jul.
~ Varm julkram Trollmor ~

Lily sa...

Så vackert ni har det!
Önskar dig och P en riktigt fröjdefull God Jul!
Kram Lily

Trolda sa...

Åh så vackert du pyntat!!! =D Och en riktigt GOD JUL och GOD fortsättning till dig/er också från oss, tack! =D

Trolda - kramar! =D

Elisabeth sa...

Underbar julhälsning. Får passa på att önska god fortsättning.

Eva Agnes sa...

Kramar och god fortsättning!
Dina julbilder är underbart fina och nostalgiska.
Eva Agnes