Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 29 mars 2012

Congratulations winners!

Vinnarna i utlottningen är - fanfar
The winners are

1. Cassandra

2. Trollmor

3. Caroline

4. Trolda

5. Modesty

6. Lusthuset

7. Regina

8. Minna

9. Cajsas Faster


Grattis! Om du tillhör vinnarna, mejla mig din adress så kommer din vinst på posten i början av nästa vecka!

5 kommentarer:

Cajsas Faster sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cajsas Faster sa...

Hej och tack!

Så roligt, för idag är det min födelsedag! Extra presenter är aldrig fel!

Kram Marie

Trollmor sa...

Jag är jätteglad att jag hade turen med mig och vann en sådan fin vårpresent. Tack.
Kram Trollmor

Cassandra sa...

Men nej vad roligt, tack snälla! Mailar direkt! :)


Kram Cassandra

Trolda sa...

Ååååååh, så GLAD jag blir!!!! =D Och det blir jag oavsett om det är pris nummer ett eller fyra...;-) TACK raraste Poppins - jättekul!!!!! =D =D Skall mejla adress frampå!

Underbar bild i inlägget ovan med tulpisar o ägg! =D

Trolda - tacksam! =D