Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 31 mars 2012

Eggs and tulips

Påsken närmar sig och jag har fullt med ägg överallt. I och för sig har jag framme dekorerade ägg hela året men det blir ännu fler kring påsk. Och tulpaner på bordet blir man aldrig trött på, eller hur?
Soon it will be Easter and I have a lot of eggs everywhere. I have eggs as decoration all year but it is more of them when it is Easter. And it is never wrong with tulips on the table, or what do you say?

5 kommentarer:

Lily sa...

Du har en jättefin äggsamling! Det är något speciellt med ägg..
Kramar Lily

Eva Agnes sa...

Tycker om dina ägg. Och, så önskar jag dig en riktigt Glad Påsk.
Kramar!
Eva Agnes

Hege sa...

Jeg ønsker deg en riktig fin påskehøytid. Solkinn omkring deg.

Tingeltangel sa...

Vilka vackra ägg! Och det är sant. Tulpaner är alltid vackra.
Jag hade tänkt vara med i din utlottning. Men jag hann visst inte riktigt med. Tiden går fööör fort.
Glad påsk.

Anonym sa...

Tack för det vackra paketet som jag fick idag :)
Ha en fin påsk!
Kram Caroline