Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 17 mars 2012

Stor utlottning! - A great give-away!

Jag ska strax fira ett litet jubileum här på bloggen. I samband med det så tänkte jag ha en utlottning med huvudtema TRÄDGÅRD och VINTAGE. Hoppas du vill vara med och försöka vinna någon av mina 9 priser! Det enda du behöver göra är att lägga en kommentar till det här inlägget senast 28 mars. Lycka till!

I will soon be celebrating on my blog. That is why I am having a give-away with the theme GARDEN and VINTAGE. I hope you will participate and try to win some of my 9 prizes. You only have to write a comment on this post, latest 28 mars. Good luck!
Vinst 1-2
Jag har två paket med handcréme och blomsterfrön att dela ut. Dessutom ingår 4 PÅSK-tags som du kan ha användning för nu när det snart är påsk.
Handcrémen "Gardener's Relief" kommer Heathcote & Ivory - perfekt för oss trädgårdsfantaster. Blomsterfröerna "Wildflower Meadowland" är inköpta i England förra året och du får chansen att så din egen engelska blomsteräng med 30 olika sorter. Innehåller bl a frön från gulmåra, smörblomma, åkerkulla, fliksalvia, gullviva, ängsnäva, prästkrage, fingerborgsblomma, liten blåklocka, gullkrage, åkervädd, tistel och gulsporre.

Prize 1-2
I have two parcels with hand cream and flower seeds to give away. There is also 4 tags with the text PÅSK (Swedish for Easter).
The hand cream "Gardener's Relief" is from Heathcote & Ivory - perfect for us gardeners.
I bought the weeds "Wildflower Meadowland" in England last year and now you got the chance to have your own English meadow with 30 different flowers, included Lady's Bedstraw, Meadow Buttercup, Corn Chamomile, Wild Clary, Cowslip, Crane's-Bill, Ox-eye Daisy, Foxglove, Harbell, Corn Marigold, Field Scabious, Teasel, Toad Flax.
Vinst 3
En söt broderad påse innehållande 8 tvättnypor i trä, även dessa inköpta i England, ett kort med vintagetryck "Kissing Clown" och fyra PÅSK-tags.

Prize 3
A sweet small bag with embrodery and 8 clothespins made of wood, also bought in England, a card with vintage motif "Kissing Clown" and four PÅSK-tags (Easter).
Vinst 4
Ett kort med motivet "Country Garden" och en kylskåpsmagnet med lök.

Prize 4
A card "Country Garden" and a fridge magnet with onion.
Vinst 5
Ett kort "Elegant Pair" och en kylskåpsmagnet blomkål

Prize 5
A card "Elegant Pair" and a fridge magnet cauliflower.
Vinst 6
Kylskåpsmagnet rädisa och vintagekort "Admiring the View".

Prize 6
A fridge magnet radish and the vintage card "Admiring the View".
Vinst 7
Två vintagekort "Cat Collar" och "Raining in London"

Prize 7
Two vintage cards "Cat Collar" and "Raining in London".
Vinst 8
Två vintagekort "Raining in London" och "Sheltering from the storm".

Prize 8
Two vintage cards "Raining in London" and "Sheltering from the storm".
Vinst 9
En liten tvål med krona, på baksidan texten "King of the House" och ett vintage card "Ballerinas".

Prize 9
A small soap with a crown, on the back the text "King of the House" and one vintage card "Ballerinas".

23 kommentarer:

Katta sa...

Hejsan. vilka fina priser. Och jag hoppas verkligen att jag vinner nått. Hade varit kul. Kram.

Cassandra sa...

Jag är gärna med, min far hade blivit så glad om jag vann något till honom :)

Kram Cassandra

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning med så fina priser! Meeen du vill inte att jag lägger en länk från min blogg???

Ha en skön lördagskväll!
Kram,
Regina

Anna Vattenkanna sa...

Ett sånt vinstregn!!! jag vill gärna vara med och pröva lyckan i ditt lotteri.

Kram

Cajsas Faster sa...

Här kommer en till som hittat hit.. hoppas oxå på tur förstås:)

Marie

Hem och Harmoni Marie sa...

Oj, så många fina vinster! Grattis till ditt jubileum. Nu hoppas jag förstås att jag blir en av de lyckliga nio.

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Marie

Anonym sa...

HEJ!
Jag är gärna med i din härlig utlottning!

-Minna-

Meta sa...

Oh. så fina vinster, jag är ny i bloggvärden så det kan va kul att testa en utlottning få se hur det slutar. Kika gärna in på min blogg. kramar Meta

Svenska Blomsterbloggar sa...

Oh jag vill gärna vara med! //Emelie

Trolda sa...

Åh vilka LJUVLIGA Vår-bilder du bjuder på från Trädgården och köksbordet i de förra inläggen!!! =D TÄNK...ni är alltid lite tidigare där nere än här...men den som väntar på något gott! =D Och här spirar det allt också, om än i lite mindre skala. Och så kul med en utlottning!!! Och vilka härliga priser!!!=D

Trolda - kramar =D

Anonym sa...

Hej! Precis hittat hit till dig, härlig blogg.. Är så kul att läsa trädgårdsbloggar nu när jag inte har ngn trädgård längre.
Vill gärna vara med i din mysiga Give Away, så hoppas på tur.
Ha det så gott i trädgården, önskar Marie med trädgårdsabstinens.
ragna_marie@hotmail.com

Modesty sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning.
Följer alltid din blogg och alla trevliga bilder.

Anonym sa...

Vill gärna vara med och hoppas på en av de fina vinsterna. / Mom

Trollmor sa...

Så fin utlottning, jag vill gärna vara med.
Kan det månne vara ett annalkande
5-års jubileum? :)
Hoppas att du har haft en lika underbar vårdag hos dig som det varit här idag. Töserna och jag fick lov att fira in våren med nyrullade chokladbollar.
~ Kram ~

Anonym sa...

Congratulations on your anniversary. I always enjoy reading your blog and your pictures are great.

Piggy

Lily sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!

Kram Lily

Anonym sa...

Jag är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Elisabeth sa...

Bedårande priser. Nu hoppas jag på turen. Önskar dig en fin söndag.

Lusthuset sa...

Så klart att jag vill vara med i utlottningen av alla fina priser som du har...även om jag vet av erfarehet att jag inte har så stor tur i lotterier, men är man inte med kan man ju inte vinna. Ja, det är länge vi har följ varandra på bloggen....time flies! Ibland känner man inspiration och ibland tryter den som den tyvärr har gjort hos mig på sistone, men jag får väl ta mig i kragen och återupptäcka allt vackert som kommer med vårljuset. Ha nu en skön vecka kära Poppins och hoppas att dimman har lättat för gott. Kramisar!!

tk sa...

Hej, så klart vill jag vara med i uttlotningen.

Paul sa...

Oj vad generöst av dig med så många priser :-) Klart man är med.

ha en fin kväll

Paul

E-mail: anxiety_@hotmail.se

Anonym sa...

Je voudrais tout simplement dire que tu montres toujours des choses très adorables :-)
Birgit

Anonym sa...

Hej! Jag blir bara så glad av alla dina vackra och inspirerande bilder.Klart att jag vill vara med på utlottningen av alla dina fina vinster. Hälsningar Birgitta

thomas.martensdratt@telia.com