Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 11 april 2012

More eggs

Påsken är slut men det är fortfarande fint med ägg, eller hur?
Easter is over but eggs are still nice, are they not?

3 kommentarer:

Merja sa...

Kan inte heller få nog av alla ägg...fast påsken redan är förbi:)
Grattis till 5år med bloggen! Jag hoppas du fortsätter. Vill gärna fortsätta att se dina fina bilder!
Ha det gott!

Solsippan sa...

Jag måste erkänna att påskpyntet här hemma var mer än lovligt skralt i år, men jag har fått mycket glädje i dina vackra bilder. Tack! Det värmer mitt hjärta att se din kreativitet.
Kramar Solsippan

Tingeltangel sa...

Ja, de där diskreta och vackra äggen passar bra hela året om. Underbara fotografier.

De färgglada pappäggen kan man dock lägga undan nu tycker jag. Godiset är ju ändå uppätet.