Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 21 april 2012

Paustian

Jag glömde ju bort att vi även hann med att besöka den stora möbelaffären Paustian. Det ligger i Köpenhamns hamnkvarter och det är inte så lätt att hitta. Men det är värt besväret att ta sig dit. Och på vägen kan man även stanna till hos Trip Trap (eller Skagen som det heter i Sverige) som ligger något kvarter närmare centrum.
I forgot to tell that we also had the time to visit the big home store Paustian. It is situated in the port of Copenhagen and it is not easy to find. But it is worth the trouble. And you can also pop in at the store of Trip Trap, which is situated just a bit nearer to the city center.
Den här klockan gillade jag hos Paustian. Annars är det väl inte direkt vår stil, alltför mycket designat, men det är kul att titta på allt som finns. Och byggnaden i sig är spektakulär.

I like this clock at the Paustian. Otherwise the style is not really me, it is to much modern design, but it is fun to look around. And the building is spectacular.


4 kommentarer:

Merja sa...

Läcker butik! Vilket läge och vilken rymd:O
Trevlig helg!

Room of karma sa...

Wow, det var ett riktigt fint ställe! Tack för tipset!

kram CC

Windlost sa...

Wow, what an amazing space. :)

Tingeltangel sa...

Det ser fantastiskt fint ut. Vilken miljö att se på vackra möbler i.

Jag säger det än en gång. Jag vill också bo nära Köpenhamn.