Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 11 maj 2012

Trying to catch up

Jag försöker hinna med mycket just nu. Äntligen känns det som om vi har hunnit i fatt med våren när det gäller trädgården - sista rosen är klippt, nya clematis planterade och rabatterna rensade. Puh, men vi hann inte riktigt njuta av det innan vårvädret blev sämre...
De här bilderna tog jag när jag och vännen Lily tog en fotopromenad genom Citadellområdet i Landskona för någon vecka sedan. Vackert, eller hur?



I have a lot to do right now. But at last I feel like we have caught up with the garden work - all the roses are pruned, new clematises are in the ground and the borders are done.Then the weather turned bad so we have not had the chance to enjoy our hard work...
The photos were taken when I and my friend Lily took a stroll for some weeks ago. Spring i beautiful, is it not?





4 kommentarer:

Nillis sa...

Underbara bilder på vackra blommor och träd. Det är verkligen en härlig årstid nu. kram Pernilla

♥ Hannele på Hisingen sa...

Ljuvligt!

Lily sa...

Så vackra bilder du tagit! De oranga tulpanerna är underbara..
Många kramar
Lily

Trolda sa...

Ja ljuvligt är det ute i vår Moder Natur just nu - och säkert kommer det bli minst lika vackert frampå i poppins ros-garden också =D pärlhyacinterna är underbart söta!

Trolda - kramar =D