Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 28 juni 2012

Dear Charles

Jag gick ut i regnet och kom tillbaka med käre Charles. Charles Austin är en pålitlig gentleman som inte låter lite dåligt väder hindra honom från att visa sig från sin bästa sida

I went out in the rain and came back with dear Charles. Charles Austin is a reliable gentleman who won't let bad weather stop him to show off.

3 kommentarer:

Bruno och Mig sa...

Jättevackert. Vilka stora rosor.
Visst är det tråkigt med allt regn. Vart är våran sommar?

Ha en fin helg
Kramar
Louise

Ankan sa...

Gillar den där färgen. Så fin mot faluröda väggar!

Lily sa...

Ljuvlig Charles! Vacker till krukan ♥
Kram Lily