Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 18 juni 2012

Shopping in Chelsea

Några saker kom med hem från London. En halv dag tillbringade vi på King's Road i Chelsea och där finns ju en hel del intressanta affärer - som Peter Jones och Laura Ashley. Hos India Jane hittade jag glasunderlägg med kronor och små söta brevpressar med sköldpaddor. Hos Designers Guild kunde jag inte motstå en broderad färgsprakande kudde.

A few things followed me home from London. We had a half day for shopping at King's Road in Chelsea and there are a lot of interesting shops - like Peter Jones and Laura Ashley. At India Jane I found some coasters with crowns and tiny paper-weights with turtles. At Designers Guild I just had to buy the sparkling embroided cushion.

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt att vara ute och resa och shoppa fina saker...jag hoppas att jag kommer iväg på någon resa i sommar...skulle behöva göra något annat än att jobba=)

Vilka fina saker du har shoppat! Det ser ut som någon målat med pastellkritor på kudden, den ser verkligen somrig ut.

Ha det gott!
Kram,
Regina