Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 18 juli 2012

Best rose 2012 - time to vote!

Trots det ganska trista vädret, har rosorna trivits och blommat fint i år. Jag hoppas att du vill vara med och rösta om den vackraste rosen i min trädgård. Det blir sjätte året som bästa rosen utses. Du röstar i listan till höger och sista dagen för att rösta är 28 juli. Årets hoppfulla deltagare är:

In spite of the bad weather the roses have been flowering beautifully this year. I hope you would like to vote for the most beautiful rose in my garden. It will be the sixth year the best rose is selected. You vote to the right and the last day for voting is the 28th of July. This year's wanna-bees are:
Cottage Rose
******
Duchesse de Montebello
******
Charles Austin
******
Princesse de Lamballe
******
William Morris
******
Constance Spry
******
Comtesse de Lacépède
******
A Shropshire Lad
******
The Pilgrim
******
Drottningen av Danmark
******
Rosamundi

7 kommentarer:

Lily sa...

Underbara bilder på ljuvliga rosor ♥
Alltid lika svårt att välja vilken man tycker mest om..
Kram Lily

Solsippan sa...

Så avundsjuk jag blir på dina fantastiskt vackra rosor! Så härligt att ha dem i sin trädgård =)

Eva Agnes sa...

Oj, oj, oj så svårt den röstningen var.
Det finns mer än fyra rosor i din lista som jag bara älskade.
men jag var ju tvungen att välja.
Mycket vackra bilder som vanligt.
Kramar Eva Agnes

Lella sa...

Fantastiska rosor och fantastiska bilder!

Trollmor sa...

Åh, i år var det svårt att välja.
Alla rosor är så vackra.
Lyckliga du som har dessa i din trädgård.
Kram trollmor

Tingeltangel sa...

Dina rosor är fantastiska. Och dina fotografier likaså. Det är nästan svårt att tro att rosorna är äkta.

Jag röstade på gossen i år igen. Jag gillar hans charm. Det gläder mig att han ligger bra till.

Ha en fortsatt skön sommar.

Kram, Jenny

Trolda sa...

Ja i år känns det som om det blomstrar vackrare än någonsin!!! FANTASTISKA bilder - blir otroligt svårt att välja... :) Och vilka FOTON du visar på linan där...så ROLIGT för dig, tror de med all säkerhet blev väldigt uppskattade! Likaså din teckning är ju väldigt fin. Nu skall jag rösta...=D

Trolda - kramar =D