Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 29 juli 2012

Best rose 2012

Vackraste rosen 2012 i min trädgård (och med 33% av rösterna) är
A Shropshire Lad

The most beautiful rose 2012 in my garden (and with 33 % of the votes) is
A Shropshire Lad

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Men vad fin. Vann inte hann förra året också.....??
Kram och ha en skön söndagskväll.
Eva Agnes

Merja sa...

Vacker som alla de andra i tävlingen. Kul med utställningen med dina fotografier!!
Ha det gott!

Trolda sa...

Ja, ja, visst är det en Skönhet, väl värd en seger, dock INTE mitt val... Fantastiska Rosor i år hos dig! Du har många "dubbel-blommande" sorter som bara är underbart vackra. TACK kära Poppins för att du delar med dig och för den finfina tävlingen - det är något speciellt! =D

Trolda - kramar =D