Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 15 juli 2012

Poppins is on the line

Det var karneval i Landskrona i helgen och jag deltog i fotoutställningen "Strecket". Här hänger mina bilder på linan. Eftersom vädret var så ostadigt satte jag dem i plastfickor men även om det var blåsigt föll inte en enda liten droppe vatten.
It was a festival this week-end and I participated in the photo exhibition "The line". Here you can see my pictures hanging on the line. Since the weather was changeable I put them all in plastic but even it was very windy it never fell a drip of water.

5 kommentarer:

Lily sa...

Kul grej! Ser att ett av mina favoritfoton tagna av dig hänger på strecket! Kan du gissa vilket?
Ha en go semester
Kram Lily

Eva Agnes sa...

Underbara bilder. Kul med utställning.
Önskar jahg kunde varit där för att se dina bilder "live".
Kram
Eva Agnes

hobbyvimsa sa...

Nydelige bilder og flott blogg du har:)

Nyt sommeren

Klem Linda:)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket roligt koncept! Dina bilder är otroligt vackra!!!

Önskar dig en riktigt fin ny vecka!
Kram,
Regina

Trollmor sa...

Vad roligt med en utställning.
Dina vackra bilder dansandes på lina gjorde nog många glada :)
Ha en fin vecka,
kram Trollmor