Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 1 oktober 2012

Time for apple cakes

Dags för höst och dags för äpplekakor. I helgen fick jag en stor kasse med äpplen av min bror som har gott om fruktträd i trädgården. Själv har vi inga träd alls i vår lilla täppa, vare sig fruktträd eller vanlig träd.
I morgon ska jag nog göra äpplemos... Mums!
Time for autumn and time for apple cakes. I got a huge bag of apples from my brother who has a lot of fruit trees in his garden. We do not have any trees at all in our small plot, no fruit trees or ordinary trees.
Tomorrow I think I will make mashed apples... Yummie!

1 kommentar:

Lusthuset sa...

Hösten är en häääärlig tid...det är min årstid. Härligt doftande skog, frukt och grönsaker allt är så skönt även om mörkret inte tilltalar mig så mycket, men man får ju ta det ena med det andra. Vilken underbar mjölkflaska. Är det en "souvenir" från någon av alla dina resor. Ha en skön höstvecka. Kram!