Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 6 november 2012

Computer troubles

Ja, så var jag här igen. Efter datortrubbel som jag lyckats reda ut. Jag har hunnit med en hel del sedan sist. Igår kom jag och mannen hem från en trip till Berlin och jag återkommer med lite bilder senare i veckan.

För två veckor sedan var vi i Malmö och besökte den stora Tutanchamonutställningen. Det var verkligen intressant! Alla föremål var repliker men otroligt välgjorda. Vi hade min mamma med och hon sammanfattade det med "Jag har alltid velat åka till Egypten, men nu behöver jag inte göra det!"

Well, I am here again. After some computer troubles which I managed to work out. I've been up to quite a lot these weeks. The husband and I returned from Berlin yesterday and I will be back with some photos later this week.

Two weeks ago we visited the great exhibition about Tutanchamon in the city Malmö. It was really interesting! Every objects are copies but very well made. We had my mother with us and she said: "I always wanted to go to Egypt but now I do not need to!"

Inga kommentarer: