Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 28 december 2012

After Christmas

Så var själva julen över. Jag har fått böcker att läsa, spel att spela och sköna lakan att sova sött i. Sällskapet var jättetrevligt och tiden flög i väg på julafton. Maten var god och riklig och även om mina mandelmusslor var misslyckade smakade de bra med lite grädde och sylt.
Idag är det julfest med bokklubben. Sen koncentrerar vi oss på nyår - det är fest efter fest så här års.

So that was Christmas. I have got novels to read, games to play and lovely bed sheets to sleep beautifully in. The company was nice and time just flew away on Christmas Eve. The food was delicious and even if my almond cakes were a failure they tasted nice with a bit of cream and jam.
Today we have a Christmas party with the book club. Then we have to concentrate on the New Year - it is party after party this time of year.

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen ♥ sa...

Mellandagarna är härliga... julen är ju inte bara EN dag..

Julia C. sa...

I hope your New Year comes with so many parties as now and enjoy 2013.
Happy New Year.