Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 8 december 2012

Xmas cards

Årets julkort har jag gjort själv. Här är några exempel på vad det blev för motiv. Visst är det väl kul att fortfarande skicka och få julkort? Jag kommer i alla fall inte att ersätta julkorten med sms eller mejl.
Imorgon går vi kanske på en liten gammaldags julmarknad. Ha en trevlig 2:a advent!
This year's Xmas cards are homemade. Here you can see some of them. I still think it is fun to send and to receive cards for Christmas, don't you? I will not replace them with a text message or an e-mail.
Tomorrow we might visit an old fashioned Xmas faire. Have a nice Sunday!

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara julkort! Mottagarna kommer att bli jätteglada!
Kram,
Regina

Merja sa...

Mycket fina! Har också börjat knopet med att tillverka egna julkort. Roligt pyssel och kul att få:)
Känner igen de fina änglarna. Mina hänger i tall riset:)
Ha en fin 2:advent!

Trolda sa...

Så fina julkort!!! Kul att skicka o kul att få! =D MYSPYS med Lily o fotandet där...så fina bilder! =D Visst är det skillnad att få ett RIKTIGT kort än det på datorn!

Trolda - glad lucia!!! =D

Jason Murphy sa...

Hi, just visited your blog and this is one of the best among blog-sites.

quebec dj