Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photographs, please contact me.

söndagen den 17:e februari 2013

Vintage embroidery

Den här vackra duken med broderi i gult och mörkrött köpte jag för några år sedan på Tradera. Jag vet inte vem som gjort den eller när, men jag tycker att den har en känsla av tidigt 1900-tal. I vilket fall som helst är jag väldigt glad för den.
I bought this lovely table cloth with emboridery in yellow and dark red some years ago. I do not know who made it or when, but I think it has a vintage feeling from the beginning of 1900. Anyway, I love it.


2 kommentarer:

Trolda sa...

Det förstår man mycket väl att du är nöjd med ditt köp - den matchar ju dessutom möblerna alldeles perfekt! =D Har läst ikapp hos dig och funnit trivsel o glädje som alltid! =D

Trolda - kramar =D

minodling sa...

Så himla vackert! Färgerna på broderiet till det vita..