Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 29 mars 2013

Happy Easter

Påskvädret verkar bli grått och kallt men jag ser fram emot några lediga dagar. Vädret kommer inte heller att hindra oss från att åka på konstrunda. Jag önskar alla en GLAD PÅSK!
The weather this Easter seems to be grey and cold but I am looking forward to some days off from work. The weather will not stop us from discovering art on the yearly Open Workshops. I wish you all A HAPPY EASTER!

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kram,
Regina

Linneagården sa...

Snygga påskägg!

Ha det gott
//m

Karin sa...

Så många vackra och inspirerande bilder du visar här i bloggen!

WebSeyyahi sa...

Thanks. you are invited to follow my blog :)