Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 10 mars 2013

Pale turquoise

Häromdagen var mannen, vännen Lily och jag på en liten utflykt. Förutom en god fika i Lund blev det ett besök hos Lovisa på landet. Tyvärr ska den här mysiga affären lägga ner och det är just nu utförsäljning. Jag köpte ett durkslag i porslin för halva priset. Det är vackert blekt turkos!
 
A few days ago the husband, my friend Lily and I went out for a drive. We had a nice cup of coffee in the nearby town Lund. We also visited a shop called Lovisa in the country, which sadly is going to close. It was a sale going on and I bought a colander made of china for half the price. It is lovely pale turquoise!

3 kommentarer:

Petra Eriksson sa...

Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
KRAM Petra E
www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem

Trolda sa...

Ett sånt vackert durkslag! Synd bara att butiken stänger. Härligt med Mannens stilleben i form av vackra glasaskar, en sann gentleman med andra ord! ;-)

Trolda - kramar =D

Lily sa...

Så vacker bild!
Jag förstår du är nöjd över durkslaget..jättefint.
Kram Lily