Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 31 juli 2013

Vintage cars

I helgen besökte vi Thulinträffen för att titta på härliga gamla bilar. Förr kunde man verkligen tillverka vackra bilar! Jag skulle gärna åka i väg i någon av alla dessa skönheter.
We visited this week-end an exhibition for vintage cars. They really knew how to make lovely cars in the old days. I would be happy to drive away in any of those beauties.











Ingen gammal bil, utan en modern bil som fått en ny klädsel.
 
Not an old car, it is a modern car with a new dress.

1 kommentar:

NinaH sa...

Verkligen läcker design på de gamla!
Synd bara att de drar så mycket bensin- och släpper ut så mycket elände..... Men titta på dem gör jag gärna också! Morris är jag väldigt förtjust i!;-)
Och hm.... man kanske skulle ta och pimpa en modern bil.....?;-) Inte med stickat/virkat.... Men spets o rosor kanske?;-)