Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 16 september 2013

Birthday

I helgen firades en helt vanlig födelsedag - dock med en ovanligt vacker blomsterbukett.
This week-end an ordinary birthday was celebrated - with unusually beautiful flowers.



6 kommentarer:

Merja sa...

Grattis i efterskott:) Vacker höstbukett!!
Ha en fin dag!

Lusthuset sa...

Verkligen underbart vacker höstbukett. Grattis, Grattis!!!!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis i efterskott! Vilken vacker bukett med härliga "rostiga" höstfärger. Önskar dig en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Berit sa...

Så vacker bukett!!!Grattis i efterskott!!
Ha en underbar dag!!

NinaH sa...

Grattis! Och jag håller helt med: Mycket vacker bukett!

Min plats i solen sa...

Ett stort grattis i efterskott! Hoppas det blev en finfin dag och vilken blomsterbukett sedan. :)

Ha en fin helg!

Kram Lotta