Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 10 september 2013

What happened?

Vad hände? Kanske någon undrar vad jag har tagit vägen? Eller snarare vart tog tiden vägen? För jag har bara arbetat och arbetat (så känns det i alla fall) och tiden har sprungit iväg. Sommaren och semestern verkar långt borta redan. Jag får titta på foton från sommaren och minnas. Här är ett av Charles Austin som inte blommade särskilt kraftigt i år men ack, så vacker varje blomma är. Han har gett några sensommarblommor men inte så många som han brukar.
 
What happened? Maybe someone is wondering what happened to me? Or what happened to time? Because I have done nothing than working (that is what it feels like) and time has just went. Summer and vacation are long gone. I have to watch photos and remember. Here is one photo of Charles Austin who did not bloom very much this year - but is not every flower very beautiful? He has given a few roses in the late summer but not as many as he uses to do.

1 kommentar:

Meta sa...

Verkligen vacker ros påminner lite om en som jag har.
Härligt att ha bilder att kika på och minnas sin sommar som ju verklige ar varit underbar i år.
Ha en fin vecka
Kram Meta