Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 21 oktober 2013

Autumn red

Jag träffade vännen Lily i helgen och vi fotade tillsammans. Det blev höstkänsla över våra stilleben och det här i svart och rött är en av dem. På bilden finns granatäpple, nypon och vit pumpa.
I met my friend Lily this week-end for a photo session. The still lives turned out to have an autumn feeling and this one in black and red is one of them. In the photo are pomegranate, rose hips and white pumpkin.

2 kommentarer:

Meta sa...

Härliga bilder.
ha en fin dag
Kram Meta

Trolda sa...

Så vackert!!! TACK för hälsningen hos mig!!! =D

Trolda - kramar =D