Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 23 december 2013

Merry Christmas!

God jul!
önskar Poppins
Merry Christmas!
x Poppins






En riktig julros - en ros som blommar över julen.
A true Xmas rose - in bloom over Christmas.

7 kommentarer:

Trolda sa...

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR raraste Poppins önskar vi dig o din man!!! =D

Trolda - o grabbarna! ;-)

Annika Christensen sa...

Alltid lika fint hos dig.
Gillar fatet med kulor.
God JUl på dig
Annika

Lily sa...

God Jul önskar jag er ♥
Kramar Lily

Lusthuset sa...

En Riktigt GOD JUL önskar jag dig också. Tänk vad tiden går fort...det är ett antal år nu som man har bloggat...oftast bara trevligt även om inspirationen tryter ibland. Vackra bilder som vanligt. Kramissar!!

Meta sa...

Kikar in och önskar dig en god fortsättning på helgerna, innan vi far hem till Jönköping igen efter en skön och avkopplande julafton i Gävle.
Kram Meta

Merja sa...

Tack för inspirerande och fina bilder.God fortsättning!

Maria at inredningsvis sa...

Hej på dig :) vill passa på att önska dig och din fina blogg GOTT NYTT ÅR.

Om du vill se inredningsvis 2013 i bilder..kan du kolla in min blogg :)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion